معرفی محصول
یکی از مهمترین مشخصات یک سیستم جامع فروش، قابلیت جمع آوریو تجمیع اطلاعات از فروشگاهها ، جهت بررسی عملکرد شعبات
مختلف در دفتر مرکزی اعم از فروش روزانه، هزینه های صورت گرفته، موجودی کالا و کالاهای پرفروش در فواصل زمانی مختلف در شعبات
می باشد.
سیستم انتشار اطلاعات گیوبه گونه ای طراحی شده است که قابلیت انتقال و به روزرسانی اطلاعات را هم به صورت اتوماتیک و مطابق با
درخواست مشتری در فواصل زمانی تعین شده و هم به صورت دستی دارا می باشد.
بدین ترتیب سازمان و دفتر مرکزی میتواند کنترل کاملی بر عملکرد بخشهای مختلف خود و گردش عملیات و اطلاعات تمامی فروشگاه ها
داشته باشد.
مزایا
بروز بودن اطلاعات دفتر مرکزی
کاهش هزینه های رفت و آمد جهت بازدیدهای دوره ای از شعبات
تسریع کننده عملیات و انتقالات بین مرکز و شعبات و از شعبات به مرکز
از بین بردن دوباره کاری ها در شعب جهت وارد نمودن کالاها و مشخصات مربوط به کالا
و ...
قابلیت ها ومشخصات فنی
امکان ارسال اطلاعات در شبکه های LAN و WAN (اینترنت)
انتقال اطلاعات بر مبنای پروتکل TCP/IP
استفاده از پایگاه داده قدرتمند MS SQL Server
انتقال اطلاعات به صورت Online و Offline
و ...
امکانات عمومی و فنی نرم افزار گیو
· قابلیت کار به صورت Online و Offline
· قابلیت نصب بر روی کامپیوتر های مختلف (کامپیوتر های معمولی، لپ تاپ و صندوق های فروشگاهی)
· پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف Microsoft
· پشتیبانی از پایگاه داده SQL 2000/2003/2005/2008
· پشتیبانی از نرم افزار Crystal Reports جهت طراحی و ساختن گزارشات
· امکان اتصال بار کد خوان های مختلف به نرم افزار
· امکان برقراری ارتباط با پرینتر های مختلف (فیش پرینتر، بارکد پرینتر، پرینترهای اداری A4)
· امکان ایجاد فایل پشتیبان اطلاعات بر روی فلش درایو USB به صورت اتوماتیک و دستی
· امکان انتقال اطلاعات بین شعب و دفتر مرکزی به صورت اتوماتیک و یا دستی از طریق اینترنت بدون محدودیت جغرافیایی در بستر شبکه های امروزی ( LAN ،WAN )
· امکان تغییر رنگ و ظاهر برنامه بر اساس سلیقه کاربر
خصوصیات غیر عملیاتی سیستم
سطوح دسترسی(Accessibility)
دسترسی بلادرنگ به اطلاعات و وضعيت فروشگاه ها از دفتر مرکزی از خصوصیات اصلی این سیستم یکپارچه می باشد. در این راستا کنترل دسترسی سطوح مختلف سازمانی و کاربران به عملیات و اطلاعات از دفتر مرکزی به طور کامل پیاده سازی شده است.
مقياس پذيری (Scalability)
انعطاف پذيري سيستم به حدي است که مي تواند عمليات فروش يک فروشگاه با يک صندوق (Standalone) و يا فروشگاه های بزرگ با بخش های مختلف سازمانی با تعداد نامحدود فروشگاه و صندوق فروش را پوشش دهد.
سادگی (Simplicity)
برنامه های کاربردی اين سيستم حداقل وابستگی را به ديگر برنامه های کاربردی و سرويسها دارند.
طراحی ویژه و کاربرپسند سیستم ها، سادگی کاربرد سیستم را برای کاربران ایجاد کرده است.
يکپارچه سازی (Integration)
عملکرد سیستم های مجموعه به صورت یکپارچه و مستقیم می باشد به طوری که هر سیستم اطلاعات مورد نیاز خود از سایر سیستم های مجموعه را به طور مستقیم دریافت می کند .
ايمنی سيستم (Security)
اين سيستم با بهره گيری از مکانيزم سطوح دسترسی (Access Control) از دسترسيهای غير مجاز ممانعت می کند.
قابليت اطمينان (Reliability)
هيچ گونه داده ايی از بين نمی رود. اطلاعات به صورت خودکار در پایگاه داده در زمان های تعیین شده ضبط شده و قابل بازیابی میباشند.
مدیریت اطلاعات پایه
ازمهمترينواساسيترينبخشها دريكسيستميكپارچهوجامع،سيستممديريتاطلاعاتپايهوپيكربنديآنميباشدكهكاراصليآنتعریف و ورودصحيحويكپارچهاطلاعاتونظارتوکنترلبرنحوهثبتوپردازشآنهاميباشد.
مدیریت انبار و کنترل موجودی در نرم افزار گیو
گزارشات انبار در نرم افزار گیو
مدیریت فروش در نرم افزار گیو
گزارشات فروش در نرم افزار گیو
گزارش جامع فروش بر اساس پارامترهای متنوع:
مدیریت ارتباط با مشتریان در نرم افزار گیو
مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری،استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه میسازد.
از مهمترین اهداف سیستم اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری، ثبت و نگهداری اطلاعات کامل و بروز شده ای از مشتریان موجود می باشد تا دسترسی و پردازش آنها توسط مدیر مربوطه به راحتی انجام پذیر بوده و بتواند در راستای اتخاذ سیاست های فروش با اعتماد و دقت بالا تصمیم گیری نماید. برخی از امکانات این بخش از سیستم به شرح زیر می باشد:
مدیریت خرید و سفارشات در نرم افزار گیو
· امکان ثبت فاکتورخرید
· امکان ثبت برگشت از خرید
· امکان تعریف حساب جدید یا کالای جدید در هنگام ثبت فاکتور
· امکان پرداخت وجه ( نقدی، چک یا حواله ) در هنگام ثبت فاکتور
· امکان صدور خودکار سند خروجی کالا (فاکتور فروش، حواله انتقال از انبار و برگشت از خرید) بر اساس فاکتور خرید
· امکان مشاهده تاریخچه خرید کالا
· امکان انتخاب کالا از طریق جستجو در لیست کالا یا خواندن بارکد کالا
· امکان چاپ رسید دریافت کالا
· امکان مشاهده لیست فاکتورهای خرید در بازه های زمانی مختلف و به تفکیک کد، شرح، سایز و رنگ کالا
گزارشات خرید و سفارشات در نرم افزار گیو
گزارش جامع خرید بر اساس پارامترهای متنوع
مدیریت مالی در نرم افزار گیو
گزارشات مالی در نرم افزار گیو
مدیریت دفتر چک (خزانه داری )
گزارشات چک در نرم افزار گیو
نرم افزار جامع مالی و فروشگاهیگیــو با هدف کنترل و نظارت بر عملیات جاری بنگاه های صنعت کیف و کفش و چرم طراحی و تولید گردیده است. با توجه به وجود کالاهای چند وجهی (ماتریسی) در این صنعت و بالا رفتن سطح عملیات هر مرکز فروش و به قصد جمع آوری اطلاعات دقیق و تفکیک شده از ورود و خروج کالاها و موجودی های انبار، وضعیت صندوقها، دریافت و پرداخت، آمارها و گزارشات فروش و ...، استفاده از این نرم افزار ضروری می نماید.
این نرم افزار با قابلیت منحصر بفرد تعریف ماتریسیکالا (جنس، رنگ و سایز) به صورت همزمان و امکان عملکرد به صورت یکپارچه در نقاط متعدد جغرافیایی ابزار متمایزی در مکانیزه نمودن روند کاری این صنعت به شمارمی آید.
این نرم افزار در ویرایش های مختلفی طراحی و ساخته شده است که به شرح زیر می باشد:
نسخه فروشگاه های زنجیره ای
نسخه فروشگاهی
نسخه بنکداری
نسخه تولیدی