درباره گیو

این شرکت در سال 1382 بنا به درخواست یکی از مودیان صنعت کیف و کفش و چرم، پس از بررسی و شناخت نیازها و فرایند های کاری آن مجموعه شروع به طراحی و تولید نرم افزار جامع مالی و فروشگاهی گیو نمود و با دقت کامل نیازهای آن مجموعه را در قالب نرم افزار به اجرا درآورد. تولید نرم افزار در بطن صنعت کیف و کفش و چرم ، بزرگترین تفاوت این نرم افزار با نرم افزار های موجود در بازار می باشد. طراحی و تولید نرم افزار و دوره تست آن نزدیک به شش سال طول کشید و پس از تکمیل و عملیاتی شدن نرم افزار ، محصول تولید شده جهت استفاده عموم در این صنعت روانه بازار گردید. این شرکت با جذب مشتریان جدید طی بیش از 18 سال حیات خود، نرم افزار را گسترش داده و امکانات متعددی بنا بر نیاز های موجود در این صنعت بر آن افزوده است . در حال حاضر نرم افزار امکان استفاده در بخش های مختلف این صنعت اعم از خرده فروشی، بنکداری و فروشگاه های زنجیره ای را دارا می باشد که در زیر به برخی از مزایای این سیستم به صورت خلاصه اشاره می گردد:

1. اولین و تنها نرم افزار اختصاصی صنعت کیف، کفش و پوشاک
2. طراحی و تولید به صورت کاملا اختصاصی در یک مجموعه تولیدی، پخش، خرده فروشی و فروشگاه زنجیره ای کیف و کفش و پوشاک
3. بیش از 15 سال استفاده مستمر در صنعت کیف و کفش و پوشاک
4. اجرا سیستم در بیش از1000 واحد مختلف صنعت کیف و کفش و پوشاک در سراسر کشور
5. انعطاف پذیری بالا جهت تغییرات احتمالی در بخش های مختلف سیستم
6. سهولت استفاده از نرم افزار با در نظر گرفتن شاخص های دقت و سرعت در عملیات
7. رضایتمندی مشتریان از نرم افزار
8. مدیریت دقیق کالا و انبار به صورت کاملا ماتریسی ( متفاوت با نرم افزار های موجود در بازار)
9. مدیریت و کنترل متمرکز فروشگاه های زنجیره ای با راهکار اختصاصی گیو (GMQ)
10. عدم نیاز به IP ثابت در شعبات
11. مدیریت و کنترل چرخه سفارشات شعبه ها
12. امکان تعریف بسته بندی یا سری کار ها در نرم افزار
13. امکان خرده فروشی و عمده فروشی به صورت همزمان
14. گزارش های متنوع مدیریتی از کل به جزء بر اساس طبقه، گروه، مدل، سایز، جنس و رنگ کالا
15. گزارش مدیریتی به صورت پیامک بر روی موبایل
16. مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت کاملا یکپارچه در سیستم
17. امکان استفاده از نسخه های مختلف پایگا ه داده MS SQL SERVER در مرکز و شعبه ها