خدمات و پشتیبانی مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین
فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری،استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی
فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد.
از مهمترین اهداف سیستم اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری، ثبت و نگهداری اطلاعات کامل و بروز شده ای از مشتریان موجود
می باشد تا دسترسی و پردازش آنها توسط مدیر مربوطه به راحتی انجام پذیر بوده و بتواند در راستای اتخاذ سیاست های فروش با
اعتماد و دقت بالا تصمیم گیری نماید. برخی از امکانات این بخش از سیستم به شرح زیر می باشد:
تعریف مشتریان به صورت شخصی یا شرکتی و نحوه ارتباط با آنها
ثبت اطلاعات مشتری و تخصیص کد اشتراک (VIP) به صورت پراکنده در شعبات و دفتر مرکزی
تعریف و تخصیص کارت اشتراک مشتریان (VIP)
مدیریت گروه بندی مشتریان
مدیریت اعتبارات مشتریان
تعریف لیست قیمت های مختلف برای گروه های مشتری
تعریف لیست تخفیف های مختلف برای گروه های مشتری
قابلیت دسترسی اطلاعات مشتری در هر شعبه
نمایش خلاصه وضعیت فروش به مشتری
نمایش اولین و آخرین خرید مشتری
نمایش تخفیفات لحاظ شده برای مشتری
نمایش مرجوعی کالا از مشتری
امکان ارسال SMS به مشتریان اعم از ( پیام تبریک، ابلاغیه جشنواره های فروش و . . . )