باشگاه مشتریان

در نرم افزار گیو معمولاً برای مشتریانی که هنگام ثبت فاکتور شماره تلفن آنها ثبت میشود، بنابر سیاست فروشگاه ها تخفیف‌ ، اعتبار و امتیازات ویژه ارائه داده میشود .

در کسب‌وکارهای امروزی، رقابت برای جذب و نگه‌داری مشتریان، بسیار شدید است. یکی از راهکارهایی که برای این منظور می‌توان از آن استفاده کرد، راه‌اندازی باشگاه مشتریان است.

این باشگاه، به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود به صورت مستقیم و موثرتر ارتباط برقرار کنید. باشگاه می‌تواند به شما در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و ارتقای ارتباط با مشتریان کمک کند؛

هدف باشگاه مشتریان ، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان با ایجاد انگیزه در آن‌ها، جهت تکرار خرید است.

باشگاه مشتریان گیو شامل منوهای متعدد و گزارش هایی اختصاصی برای تحلیل رفتار خرید مشتریان شماست .

با ایجاد باشگاه مشتریان در نرم افزار گیو امکانات زیر برای شما فراهم میشود:

  • تعاریف نامحدود مشتریان
  • دسترسی به اطلاعات مشتریان تمامی شعب
  • امکان سطح بندی مشتریان بر مبنای حجم خرید
  • امکان تعیین درصد تخفیف
  • مشاهده سوابق خرید و تحلیل رفتار مشتریان
  • ارتباط با مشتریان از طریق پنل ارسال پیامک
  • ارائه کوپن تخفیف، کارت هدیه، بن کارت و لیست تخفیف

مزایا باشگاه برای فروشگاه ها:

  • افزایش وفاداری مشتری و کاهش هزینه جذب مشتری جدید

    جمع‌آوری اطلاعات ارزشمند مشتری

    درک رفتار مشتری

    صرفه جویی در هزینه ها با مدیریت هوشمند مشتریان و فروش

    افزایش مشتریان راضی

\